Fiat126.hu - 2019. Április 24. Szerda, György napja van.
 

Szervizkönyv



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 103991 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 2076  2077  2078  2079  2080   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2019.04.14 02:16:32 (103991.)
BeLeS
(Budapest)

Előzmény: FZRTom @ 2019.04.13. 12:34:53


Nálam ez volt a gond, még nyáron. Első tengelyen nagy volt az eltérés a két oldal között, bár ezt nem éreztem fékezés közben, de a nagy fékerő ingadozás (ovális volt a dob) miatt is elküldtek, hogy ezt csináljam meg aztán menjek vissza. Kicseréltem mind a négy fékdobot újakra, és utána jó lett, annyira, hogy azt mondták, pókon ilyen vonalszerű fékezést még nem láttak :D
2019.04.13 12:34:53 (103990.)
FZRTom
(Zalaegerszeg)

Előzmény: tutuvári @ 2019.04.12. 13:44:19


Ez nem majomkodás. Nem valószínű, hogy fékerő probléma. Inkább jellemzően eltérés miatt hasalnak el. Erről Tunyi tudna mesélni a bakonyi kalandjával kapcsolatban. Amikor közszemlére tette a jól sikerült alvázvédelmét. Nemes egyszerűséggel fejretette a szekeret.
2019.04.12 20:48:54 (103989.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.04.12. 13:44:19


A fb-n egyik csoportban írtak valami hasonlót, hogy ilyennel majomkodtak vele. :(
2019.04.12 13:44:19 (103988.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Újabb probléma lépett fel. A fék megoldódott azután hogy kicseréltem az összes munkahengert és fékpofát.
Elvittem műszakira de nem engedték át valami fékerő probléma miatt. 2 helyen is így jártam. Találkozott már valaki ilyen problémával? Vagy már le se lehet vizsgáztatni mert régi? Előre is köszönöm.
2019.04.07 20:02:30 (103987.)
histvan
(Kópháza)

Előzmény: FUTO TOM @ 2019.04.07. 18:36:46


Köszönöm, nekidurálom magam!

Üdv: istván
2019.04.07 18:36:46 (103986.)
FUTO TOM
(Miskolc)

Előzmény: histvan @ 2019.04.07. 09:26:54



A pillangó ablakot 2 csavar fogja az ajtóhoz az ablak felett, viszont ha jól emlékszem nem lehet kihúzni felfelé csak ha a letekerhető üveg nincs benne.
A kárpit mögött a letekerhetős ablaknak a sínjét 8/10es kulcsnyílású csavar(ok) fogják a zár felé eső sin maradhat bennt elég a másikat kivenni. Ha a sín kint van az üvegről le kell venni a bovdent ami fel le mozgatja ezt 2 csillag fejű csavar fogja utána lefelé ki lehet forgatni az üveget. A pillangó ablakot pedig oldalra és kifelé mozdítva ki lehet venni.
Ha jól rémlik ennyi, az alu díszítő csíkot ami kívül belül körbe futja az üveget talán nem kell levenni.
2019.04.07 09:26:54 (103985.)
histvan
(Kópháza)
Üdvözletem!
A pillangó ablakot hogyan lehet kicserélni? Ha valaki csinált már ilyet, kérem írja meg , nem látom át, hogy hogyan kéne nekifognom. A nyugat dunántúlon lakik esetleg valaki, akinek vannak bontott alkatrészei? Ajtókárpitokat, hátsó ülés támlát, vezető oldali automata ővet és egyéb apróságokat keresek. A válaszokat előre is köszönöm, üdv:
István
2019.04.06 09:19:06 (103984.)
5Gabor5
(Velence)

Előzmény: raver @ 2019.04.05. 23:12:21


Köszönöm akkor cserélem.
Szép napot!
2019.04.05 23:12:21 (103983.)
raver
(Pápa)

Előzmény: 5Gabor5 @ 2019.04.05. 18:00:07


Egyszerűbb, ha cseréled.
2019.04.05 18:00:07 (103982.)
5Gabor5
(Velence)

Előzmény: FZRTom @ 2019.04.04. 20:56:24


Köszönöm.
A feszszabályzót ki lehet mérni? Vagy cseréljem ki?
2019.04.04 20:56:24 (103981.)
FZRTom
(Zalaegerszeg)

Előzmény: 5Gabor5 @ 2019.04.04. 16:52:49


Nálam a haldokló fesszabályzó okozott ilyen tüneteket. 2-3 nappal később be is halt.
2019.04.04 16:52:49 (103980.)
5Gabor5
(Velence)
Üdv MINDENKINEK!
Tud valaki segíteni? A generátor töltés visszajelző lámpa közepes fordulatnál elkezd szép fátyolosan világítani, alapjáraton nem világít, illetve a motor elindulása után rendben elalszik.
Mi lehet a baj.
A generátorban cseréltem csapágyakat és szénkefét házzal együtt.
Ékszíj feszesség jó.
Köszönöm ha segít valaki.
Szép napot!
2019.04.03 19:34:36 (103979.)
TaylorTom
(Fót)
Üdv a Tagoknak! Probléma megoldva! Csöcs visszaütve és, ha már lúd legyen dagi kicseréltem az összes benzincsövet a tanktól kezdve szép új gumicsövekre. Állítólag az nem keményedik meg. Hollónak köszönöm a szakmai tanácsot a szívóoldal megtalálásában!! Azért a karburátorost is meglátogatom azt hiszem.
2019.04.01 21:28:21 (103978.)
baz
(Budapest)

Előzmény: Marczin Robert @ 2019.03.05. 09:03:52


Szintén ugy repedt az enyém is, ilyen sorrendben.
Ezeka helyek a tulzottan elrohadt vagy igénybevett gyári autóknál is jelentkeznek.
2019.03.31 16:52:55 (103977.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: dexter @ 2019.03.30. 21:28:47


A harmadik új főfékhenger van fent. Még egy esélyt adok neki. Kicserélem az összes fékpofát és munkahengert. Úgy sem lesz jó, akkor itt lehet majd érdeklődni hogy mennyibe kerül.
2019.03.30 21:28:47 (103976.)
dexter
(bekescsaba)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.21. 12:11:01


ha felkemenyedik , de aztan szep lassan leenged , kozben nem fogy el a fekfolyadek es nem spriccel , bemegy padloig akkor a fofekhenger rossz.
2019.03.23 00:07:46 (103975.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.22. 21:41:09


Mondjuk nekem még akkor nem volt kicserélve a főfékhenger akkor csinált olyat, hogy jól fogott a fék, de ha pár száz méteren belül többször fékeztem a pedál egyre lejjebb fogott. A fékerő megfelelő volt, a fék jól fogott, csak egyre lejjebb a padlóig. Ha mentem fékezés nélkül egy darabig, akkor újból fent fogott, és kezdődött minden újból. Itt ugye régi főfékhenger volt benn új folyadékkal, gondolom az kioldotta a maradék retket a csövekből, és amiatt járt lassan a munkahenger.
2019.03.22 21:41:09 (103974.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.21. 23:46:14


Még egyszer átnézek mindent. Lelégtelenitem újból. Meglátjuk hogy mi lesz belőle. Esetleg nem sikerül akkor nem tudom mit csináljak vele.
2019.03.21 23:46:14 (103973.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.21. 12:11:01


Ez pedig önbeálló lesz akkor. Hasonló tünetek voltak nekem is.

Előzmény: TaylorTom @ 2019.03.21. 20:00:11


Nincs mit, szívesen.
2019.03.21 20:00:11 (103972.)
TaylorTom
(Fót)

Előzmény: raver @ 2019.03.16. 21:37:34


Üdv! Köszi, vszin. ez lesz amegoldás, amíg eljutok egy karburátoroshoz.
2019.03.21 12:11:01 (103971.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.21. 10:49:35


Szia. Igen úgy raktam vissza a rúgókat. A tünetek, a fék pedál fél úton felkeményedik, de nyomva tartva le tudom nyomni a padlóig. Felpumpálásra nem keményedik. Lehet mondani inkább gyengül. Fékezés során nem vettem észre különbséget. Kezdem feladni. Sajnos
2019.03.21 12:10:51 (103970.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.21. 10:49:35


Szia. Igen úgy raktam vissza a rúgókat. A tünetek, a fék pedál fél úton felkeményedik, de nyomva tartva le tudom nyomni a padlóig. Felpumpálásra nem keményedik. Lehet mondani inkább gyengül. Fékezés során nem vettem észre különbséget. Kezdem feladni. Sajnos
2019.03.21 11:49:33 (103969.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.21. 10:49:35


Szia. Igen úgy raktam vissza a rúgókat. A tünetek, a fék pedál fél úton felkeményedik, de nyomva tartva le tudom nyomni a padlóig. Felpumpálásra nem keményedik. Lehet mondani inkább gyengül. Fékezés során nem vettem észre különbséget. Kezdem feladni. Sajnos
2019.03.21 10:49:35 (103968.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.21. 05:23:55


Én is ezt mondtam mind a két autónál. :D Mind a kettőn lett jó fék. :)
A visszahúzó rugókat jól raktad vissza, nem fordítva? Erősebb alul, gyengébb felül?
Leírod pontosan mik a tünetek? Hogyan fog a fék, pumpálásra feljebb fog, hol magasan, hol lejjebb fog, változik-e a fékerő két fékezés között?
2019.03.21 05:23:55 (103967.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.21. 00:00:14


Beszereztem Maff márkát, amikor annak idején beszélgettünk róla. Nem tűntek kopottnak. Ennek ellenére raktam fel újakat. Így sem változott semmi. Értetlenül állok a probléma előtt. Rakok fel egy új főfékhengert, ha azzal sem jó akkor itt a vége.
2019.03.21 00:00:14 (103966.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.20. 07:20:18


Milyen fékpofákat tettél bele? Lpr-eknél előfordul, hogy rossz az önbeálló, és ez tudja szivatni az embert. Sőt legutóbb Én AP márkájút tettem bele, és azok is szarok voltak. Vegyél MAFF-ot, vagy TEXTAR-t. Utóbbi kicsit drágább.
2019.03.20 07:20:18 (103965.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: raver @ 2019.03.20. 00:06:38


Lehet, de már 2 doboz fékolaj elment. 3szor légtelenítettem és nem jó. Kezdem feladni.
2019.03.20 00:06:38 (103964.)
raver
(Pápa)

Előzmény: tutuvári @ 2019.03.19. 18:08:59


Valószínű még levegős a fék.
Kínlódtam ezzel én is.
2019.03.19 18:08:59 (103963.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Elővettem a kis autót a garázsból, hogy azzal közlekedjek a továbbiakban. Észrevette, hogy alatta volt egy nedves folt. Hát a főfékhenger megadta magát. Kicseréltem. A fék azonban nem jött elő. Középen felkeményedik a pedál de le tudom nyomni a padlóig. Kézifékkel keményebb de így is ugyanez a jelentség. Légtelenítés megtörtént. Önbeállok teszik a dolgukat. Tettem fel egy másik dobot is hátha, de nem. Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet a gond és a megoldás rá, mert kitolom a kert végébe és ott hagyom a tyúkoknak.
Előre is köszönöm a segítséget.
2019.03.19 13:11:24 (103962.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: sabextra @ 2019.03.19. 12:50:17


Nincs mit, meg lett?
2019.03.19 12:50:17 (103961.)
sabextra
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2019.03.18. 18:40:58


Nagyon köszönöm a segítséget!
2019.03.18 18:40:58 (103960.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: sabextra @ 2019.03.18. 11:51:50


Szia! Vezérműfedél, motortartó tálca és az ac közötti részen. Eléggé szembetűnő helyen. Nem kizárt, hogy az olajsártól nem látod. Esetleg kidrehálták belőle.
2019.03.18 11:51:50 (103959.)
sabextra
(Budapest)
Sziasztok!
Nagyon amatőr kérdés, az is vagyok, de hol található a motorszám egy Fiat 126-os motoron? Jelenleg egy Olasz 500-as Fiatba van beépítve, és sehol sem találom a motorszámot!
Köszi a segítséget
2019.03.16 21:37:34 (103958.)
raver
(Pápa)

Előzmény: TaylorTom @ 2019.03.16. 12:00:21


Sajnos le tud így esni. Vedd le a karbit, kalapáccsal érzéssel, de b*sszál neki oda, egy darabig nem jön ki. :)
2019.03.16 12:00:21 (103957.)
TaylorTom
(Fót)
Üdv a Tagoknak! Tegnap kirándulás közben erős benzin szagot éreztem. Kiderült, hogy karbi benzin túlfolyónál dől a lé! Sajna nem csak a cső esett le, hanem a "csöcs" is mert benne volt a benzincsőben. Nem vagyok szerelő csak vezetem és imádom a verdát. Szóval csövet visszadugtam szigszallag és dróttal rögzítettem és hazaértem vagy 100 km. Kérdés a "csöcs", hogy tud leesni? Letört? Hogyan lehet javítani, vagy karburátor csere? Előre is köszönöm!
2019.03.11 20:14:28 (103956.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: triplax007 @ 2019.03.10. 18:23:07


Hello! Elsoben tudok segiteni. Vagy irj itt privatot, vagy 70 28 55 222 a szamom.
2019.03.10 18:23:07 (103955.)
triplax007
(Miskolc)
Sziasztok!
Szeretném lecserélni mind a négy sárvédőt vagy javító ív is tökéletes lenne.
pár boltban megkérdeztem de nem tudnak rendelni.
tud valaki boltot ajánlani?
Előre is köszönöm!
2019.03.05 12:26:44 (103954.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: vinczy86 @ 2019.03.04. 17:05:37

Erről még nem is hallottam, pedig volt nekem is GTI-m. Jó, mondjuk én nem is rúgtam el neki, de azért van a 205 klubban pár srác, akinek 2.2-es 16 szelepes, vagy 2.2-es turbós motor van a 205-ben, és nem nagyon szakad a bódé. Persze, lehet, hogy nem tudnak róla, vagy nem dicsekednek vele :D
A kontraszt összehasonlításához nem az 1,4-est, inkább a 0.9-est hoztam volna példának :D
2019.03.05 09:03:52 (103953.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: vinczy86 @ 2019.03.04. 17:05:37


Jaaaaa, hát nyílván.
Szerintem nincs is olyan használós 900-as sem, aminek ne lennének hasonló jelenségei. Annak idején nekem is a B-oszlop felső részével indult a repedés sorozat, majd az A-oszloppal folytatódott. Ez sajnos ilyen.
2019.03.04 17:05:37 (103952.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Marczin Robert @ 2019.03.04. 14:49:40



“Nemaztmondomhogynemlehet!”. 😁
Nem arról van szó hogy bolond aki ilyet épít csak azt hogy sokszor elmarad a karosszéria “felhúzása” a motort teljesítményéhez.
Pl, mindenki ismeri a legendás peug 205 GTI-t. Eszméletlen egy masina, nagyon jó súly/lóerő arány, repül mint egy rakéta. Viszont! Ugyanabba a karosszériába építették bele a GTI motort és futóművet mint a sima 1.4 benzinest vagy a lusta, klattyogós dízelt. A megnövekedett igénybevétel eredménye a számos repedés, leginkább az “A” és a “B” oszlopok környékén. Nem bírta a keményítettek futóműveket és az “irdatlan” terhelést ami a motor felől érkezett. Ehhez a motorhoz ez a bódé már kevés volt.
Vagy egy másik pl. Pár éve építettünk egy HF INTEGRALE-t és elértük a gyári építési dokumentációját. Az első kiadás még meg sem említette a plusz beépített merevítőket de miután elkezdtek repedni az oszlopok tövei (alul és felül) kellett egy megoldás amit a “csomólemezek” jelentettek. Minden oszlop bekötéséhez kellett ilyen lemezeket gyártani amik elvezették ezeket az energiákat és nem hagyták hogy repedés formájában távozzanak az energiák. Igazából 8db lemez jelentette a megoldást amit utána már a soron építettek be az Integrale-ba.
És persze még lehetne sorolni, a GSI Astrák tűzfal repedései stb... 😉
2019.03.04 14:49:40 (103951.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: bndk007 @ 2019.03.04. 02:30:58


Esetleg más autónak a váltója. Ami szintén farmotoros, és szintén jobbos forgási iránnyal van. Pl Skoda, esetleg Bogár.
De egyébként lehet hogy gyári gumikkal kevésbé gyilkos a kombináció, mert jobban belegondolva, nekem egyik irányból a motor feszegeti, másik irányból meg a 175-ös gumik, a gyári 135-össel szemben.


Előzmény: vinczy86 @ 2019.03.04. 07:19:07


Komolyan nem is értem..
..mondjuk azokat az embereket sem, akik törött autókból építenek újakat..
\>) :D :) ;)
2019.03.04 07:19:07 (103950.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: bndk007 @ 2019.03.04. 02:59:53



Sajnos a Polski esetében elég “szűk” a mozgástér a motor tuning ügyében. Minden beépített motort kér némi faragást de megoldható. Viszont egy dologról nem szabad megfeledkezni; ez a bódé nem az erősebb motorokhoz lett kitalálva mint ahogy az autó többi része sem. Ha ilyenbe kezdesz akkor a fékkel, a futóművel és a többi komponensel is foglalkozni kell mert nem lesz teljes az érzés. 😉

Ha ennyire “faraghatnékod” van akkor talán nem a Polski a legjobb választás. Szerintem...
Amúgy van/volt aki egy gyári motortból is tudott vicces számokat előcsalni bármiféle kendács nélkül. 😉
2019.03.04 02:59:53 (103949.)
bndk007
(Ráckeve)
Mert igazából ökörködös verseny gép a célom és pályán kell pörgetni :(
2019.03.04 02:33:08 (103948.)
bndk007
(Ráckeve)
Mert igazából ökörködös verseny gép a célom és pályán kell pörgetni :(
2019.03.04 02:30:58 (103947.)
bndk007
(Ráckeve)

Előzmény: Marczin Robert @ 2019.03.04. 02:11:36


Valami Módszer van a váltó erősítésére?
2019.03.04 02:11:36 (103946.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: bndk007 @ 2019.03.02. 20:12:11


Eeeeeeeeeeeeel :D
Nekem elhiheted ;) :)

Viccet félre téve, szerintem volt olyan évem több is, amikor több váltót cseréltem a polski alatt, mint más mondjuk szájvizet vagy alsógatyát...
De lássuk be azt is, hogy erősen használat függő a dolog. Hiszen a gyári motorral is tönkre lehet tenni a gyári váltót. Az általad is említett motorok mindegyike erősebb. nyomatékosabb, mint a gyári. Ha ezt észben tartva használod az autót, és nem rúgsz rá folyton minden kanyarban, stb. akkor sokat kibír.
Az átépítést követően az első váltóm emlékeim szerint még azon a héten széthullott. A második már majdnem 1,5 hétig bírta. És ez így ment egészen addig, míg ki nem tapasztaltam, hogy meddig lehet büntetlenül fordulaton tartani, mely fokozatokban lehet rövid ideig nyomatékkal autózni.
Amíg van energiája az embernek, meg szabad ideje, meg persze váltója, addig nem gond az sem ha éjjel az útszélén kell váltót cserélni a kocsi alatt, vagy ha hosszú útra indulás előtti éjjelen hajnal 3kor még a váltó kint van a kocsi mellett, mert tudod, hogy reggel 8kor ennek már mennie kell Győr felé az autópályán.
:)
2019.03.02 22:02:58 (103945.)
bndk007
(Ráckeve)
Sziasztok !
Esetleg van valakinek tapasztalata motor cserében? (gyárit seicento vagy punto motorra ) gyári váltó bírja?
2019.02.28 10:03:04 (103944.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: minyok @ 2019.02.27. 20:05:45


Helló!

Amire gondolsz, az normális. Ha lehúztad az ékszíjtárcsát, akkor megszűnik a hosszirányú mozgás. Gyakorlatilag az ékszíjtárcsa "húzza" a támcsapágy részre a főtengelyt.
2019.02.27 20:05:45 (103943.)
minyok
(Budapest)
Sziasztok!
A főtengely hosszirányú mozgását lehet valamivel csökkenteni/állítani?
Köszönöm.
2019.02.23 21:54:51 (103942.)
BeLeS
(Budapest)

Előzmény: raver @ 2019.02.23. 21:26:19


Elsősorban neki szólt a kérdés :D de megkérdezem üziben, nem ide spam-elek

Fórum

Partnereink



 

Közelgõ találkozók

Képek


  • FUTO TOM

  • TOM126
  • Bakonyban a Kisvasút Emlékhelyen
    raver
  • Hirdetés
    Hirdetés

  • 5Gabor5