Fiat126.hu - 2024. Március 29. Péntek, Auguszta napja van.

Találkozók képei - 2009.05.08-10. Veszprém

Összefoglaló a hétvégérõl

Péntek délután 2 óra körül pár korán érkezõvel ebédeltünk egyet Veszprémben, majd elfoglaltuk a szállást.
Közben már a Tesco parkolóban gyülekezett a tömeg, sok-sok polski és egy OT rendszámos Fiat 850-es.
Kis késéssel kb fél 7 körül vonultunk be a belvárosba, ahol a Veszprémi Önkormányzattól beszerzett Behajtási Engedélyeknek köszönhetõen az Óváros tér közepén parkolhattunk.
Egy kellemes sétával megnéztük a történelmi belvárost, elsétáltunk a Vár végébe, kimentünk a Benedek-hegyre is.
Ezt követõen a konvoj Felsõörsre vonult, ahol mindenki megkapta a szobáját, majd következett a éjszakába nyúló beszélgetés.

Szombat reggel mesterien sikerült kivitelezni a jó elõre beharangozott fél 9-es indulást, így ügyesen 9-re Balatonfûzfõre értünk, ahol már várt minket a Nitrokémia Zrt. mûszaki igazgatója, Gosztonyi Károly.
Õ mutatta meg a föld alatti erõmû termeit, járatait és mesélte a történeteket. Miután újra felszínre jutottunk még megnézhettük a Nitrokémia vonatgyûjteményét, majd egy emléklap átadásával búcsúztunk Károlytól. (az erõmûrõl kapott dokumentum hamarosan elérhetõ lesz itt is)
Ezután indult a 35-40 autóból álló konvoj Tihanyba.
Kb. 1 órakor kezdtünk neki az ebédelésnek, az ebéd közben látható panorámát nézzétek meg a fényképek között! Csodaszép volt.
Tihanyi séta után 3-kor indultunk Nagyvázsonyba.
Vár látogatás, füvön fetrengés, csárdában evés után 5 körül indult a csapat vissza Felsõörsre, a szállásra.
Ott egyesek bort kóstoltak, egyesek strandra mentek, egyesek csak döglöttek a napozóágyakban, majd szép lassan mindenki aludni tért.
Vasárnap miután mindenki magához tért, közös megegyezés alapján Veszprém felé vettük az irányt. A csapat egyik fele az állatkertben volt, a másik fele a Gulya-dombon tett egészségügyi sétát.
3 óra körül páran haza indultak, a maradék csapat Káptalanfüred felé vette az irányt, ahol strandolás következett.
5 órakor indult mindenki végleg haza.

Összességében egy nagyon jól sikerült hétvégét tudhat maga mögött az, aki eljött.
Ezúton köszönik a szervezõk mindenkinek, aki jelen volt, aki valamit segített a koordinálásban, illetve mindenkinek az indulási idõpontok betartását (tisztelet a kivételnek :) )
Aki nem volt, az bánhatja.