Fiat126.hu - 2017. December 12. Kedd, Gabriella napja van.
 

Szervizkönyv



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 103446 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 2065  2066  2067  2068  2069   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


21:27:56 (103446.)
Centrikus1
(Budapest)
Üdv. Tudtok nekem ajánlani egy jó kasztnist aki megcsinálná a Maluch-omat ? Van rajta meló,de megvettem minden elemet amit lehetett,hogy ne kelljen sokat foltozni.
2017.12.10 20:03:48 (103445.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Köszönöm szépen a válaszokat. Kipróbáltam ma reggel, hogy mit is tud a dolog. Hát éreztem hogy valamivel jobb a hőmérséklet. Nekem tompítottal és egy sima cd lejátszóval 13,2 tölt az autó. Ha már megy az autó 10 km akkor a gyári fűtése teljes kielégítő. A városba használnám inkább rövid távon amíg munkába közlekedem.
2017.12.10 18:27:51 (103444.)
azoktató
(Agárd)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.07. 17:45:35


Ha van egy kicsit erősebb 20-30 centis drót, a végét meghajtód kamposra. Az ablakkeret mellett bedugod a zarhoz a kampos véget, és addig ugyeskedsz míg a zargombot fel tudod húzni, és nyitva van roncsolas nélkül.
2017.12.10 15:24:49 (103443.)
dexter
(bekescsaba)

Előzmény: tutuvári @ 2017.12.08. 20:28:41


ha megsuti a nap akkor golyoba fog olvadni - de addig elmegy. ilyennek a keramia futobetetjet banyasztam ki ablak paratlanitohoz - ha jol csinalod meg (pl csak 13 volt felett kapcsol be) akkor nem okoz gondot. - pont annyit eszik mint az egesz tompitott vilagitas - bar en vilagitok es ulesfutest is hajtok , igy lehet hogy nalam mar nem ferne bele igazan .
2017.12.09 09:58:47 (103442.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.07. 21:29:47


Ezért kell kormányzár nélküli verda. :) 4-5 alkalommal tuti megmentett már, hogy egy pénzérme segítségével el tudtam "lopni" a saját kocsimat és mivel kellően laza a pillangóablak kilincse, így be is tudtam zárni, ameddig felugrottam a kulcsért. :)
2017.12.09 08:16:35 (103441.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Gabe @ 2017.12.09. 01:48:34


Az a 12 Amper amit felvesz, nem semmi, úgyhogy lehet ér valamit. Mondjuk egy akkutöltőt is vegyen az ember hozzá :)

Azt amúgy kihagytad, hogy féltéglával kibalanszírozva kell a bal váll felett elhajítani :)
2017.12.09 01:48:34 (103440.)
Gabe
(Székesfehérvár)

Előzmény: tutuvári @ 2017.12.08. 20:28:41


Megfogod a jobb kezedbe és a bal válad fölött, nagy ívben, elhajítod messzire. :D

Egyébként a műszerfal tetejére, csavarral.

2017.12.08 20:28:41 (103439.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
<www.google.hu>
Nem tudom ez jó-e ígyM
2017.12.08 20:27:14 (103438.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. A mitulát báti hozott nekem egy fűtő hütő csodagépet a kis autóba. (nem tudtam a képet beilleszteni ide).
Az lenne a kérdésem, hogy hová tegyem az autóban? Hogyan fogassam fel? Esetleg valakinek van az autójában ilyen? És megosztaná velem, hogy hogyan oldotta meg a dolgot?
2017.12.08 18:03:12 (103437.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: KeMa @ 2017.12.08. 09:41:05


Ez kimerítő válasz volt, köszönöm! Bár remélem nem kerül sor egyikre sem, de azért jó tudni a lehetőségeket! :)
2017.12.08 09:41:05 (103436.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.07. 17:45:35

PIllangóablakot csak akkor, ha nem reteszes a kilincse, akkor hajtogatott fűrészlappal ki lehet nyitni. Ha türelmes és kitartó vagy, és nincs nálad fűrészlap, akkor az ablaktörlő gumijából ki lehet húzni egy acélszalagot, ami van legalább olyan erős :)

Ha van nálad kés, akkor jobb hátsó oldalablakot érdemes piszkálni, ha van tartalék gumikéder, akkor egy késsel ki tudod vágni, és akkor még üvegszilánkot se kell takarítani :)

Ha szar az ablakemelő szerkezet, akkor tenyérrel nekifeszülve akár 10 centire is le tudod tolni az oldalablakokat.

Ha kopott a zár, akkor ha elkezded rángatni a kilincset, van, amikor fokozatosan elindul felfelé a reteszelő gomb, és kinyílik.

Ha a csomagtartóba akarsz bejutni, akkor első fényszórót kell kiszedni - ilyenkor előnyös, ha nincs, vagy nem előírásszerűen van beszerelve a szempilla. Annak ugyanis az eredeti funkciója pont az, hogy ne legyen kívülről kiszedhető a fényszóró :D

Gyújtáskulcs törés esetén az első és második biztosíték közé kell aprópénzt tenni, hogy gyújtáson legyen a kocsi - ekkor már csak a kormányzárral kell megküzdeni, de olyat még nem csináltam, szóval arról sajnos nincs infóm.


Előzmény: Andrei @ 2017.12.07. 21:29:47

Illuminált állapotban vezettél, vagy a gyk csere közben kijózanodtál? :D

KeMa szerkesztette 2017.12.08 09:41:44-kor.
2017.12.07 21:29:47 (103435.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: uz011 @ 2017.12.07. 19:03:39


Anyós oldali pillangó? Csak mert nem cseréltél még pillangót :)
Bal, vagy jobb hátsó oldalsó üveget kell bántani, ha nincs más megoldás. Én is megjártam egyszer, illuminált állapotban belefürödtem a Tiszába a gyújtáskulcsot, amiből akkor már csak 1 volt. Még ott ablakot és gyk-t cseréltem, hogy haza tudjak jutni :)
2017.12.07 20:37:56 (103434.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: uz011 @ 2017.12.07. 19:03:39


Végülis jó ötlet lehet. Bár én kevésbé roncsolós megoldásra gondoltam, ha már muszáj bejutni valahogy.
Legvégső esetben én a balos lejárót bántanám a sajátomon, az amúgysem gyári. :)
2017.12.07 19:03:39 (103433.)
uz011
(Győr)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.07. 17:45:35


Lehet, hogy hülyeség, én az anyós oldali pillangót bántanám... Persze csak ha nem krómkilincses. :)
Ha azon átjutsz, elérni a belső kilincset.
Ha betörik, lehet bontózni.
2017.12.07 17:45:35 (103432.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: KeMa @ 2017.12.07. 15:48:04


Köszi! Időközben konstatáltam, hogy nem azt a kulcsot törtem bele, hanem a tanksapkáét. Hát, sötét volt na :)
Viszont abból van még egy, úgyhogy nem történt nagy baj mégsem, a kezdeti ijedtség ellenére. Mondjuk nagyon nem aggódtam, mert van nálunk a bontóban kilincs, kulccsal.
Egyébként hasonló esetben honnan célszerű megközelíteni a "feltörés" témakört, ha lehet ilyet kérdezni?
2017.12.07 15:48:04 (103431.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.06. 18:57:54

Nekem ez eddig is megvolt :) Seicentoban és talán unoban is volt ilyen (unoban asszem két ilyen trafó volt a digiplex gyújtásmodullal)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.06. 22:11:17

Valamivel piszkáld ki a beletört darabot, kulcsmásoló a kettétört darabokból simán tud másolatot készíteni (dolgoztam kulcsmásolóként, tapasztalat :) )

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.06. 19:58:16

14-esből ha jó rémlik, a megfelelő felnivel oldható csak meg, 175/50r14 vagy esetleg a 155/55r14 méretű gumival.

2017.12.06 22:11:17 (103430.)
Ridingsoul
(Keszthely)
Na most jön az égető gyors kérdés.
Kb 5 perccel ezelőtt beletörtem az egyetlen kulcsomat a balos zárhengerbe. Innentől mi a teendő?
Jobb első kereket cseréltem, gondoltam megnézem be van-e húzva a kézi, mert lejtőn parkolok. De persze befagyott a zár. Fújkodtam mindennel, mintha megmozdult volna... aztán csatt, kezemben maradt a kulcs egyik fele...
2017.12.06 22:06:55 (103429.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.06. 20:14:14


Nálam valószínűleg a menetemelkedéssel volt a gond akkor.
Köszi az infókat!
2017.12.06 20:28:13 (103428.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: raver @ 2017.12.06. 20:27:24


Ez most derült ki nekem 100%-ra :) de igen, ugyanaz.
2017.12.06 20:27:24 (103427.)
raver
(Pápa)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.06. 18:57:54


Valaki, talán éppen pont te mondtad még nekem, hogy ugyanaz. Én tartaléknak vettem olyat. :)
2017.12.06 20:14:14 (103426.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.12.06. 19:58:16


Krómlökös: igen, ugyanaz a felfogatási pont, de neki való tartók kellenek.
Milyen menete van a váltókarnak? Olyan, amilyet rátekersz. Nekem egy 9.5-ös menettel előfúrt golflabda van fenn.
Tetőkárpit: a régebbi évjáratokban egy egyszerű "szőnyeg" volt felragasztva, ezt nem nehéz másolni.
2017.12.06 19:58:16 (103425.)
Ridingsoul
(Keszthely)
Kollégák! Lenne pár kérdésem:
- Króm lökösnek ugyanazok a rögzítési pontjai, mint a műa.-nak?
- Milyen menete van a váltókarnak? (Kaptam egy egész pofás fa váltógombot egy 105-ös skodából, de nem kap rá. Gyanítom ritkább)
- Faragás és mindenféle mókányolás nélkül mekkora 14-es gumi fér el a pókon? Úgy, hogy ha nem is teljesen kifordított kormányállásnál, de azért lehessen vele kanyarodni - ja és ha van valakinek ilyesmi, jelezze :)
- Tetőkárpit helyére valami okos megoldás? Vegyek padlószőnyeget és ragasszam fel?
Hirtelen ennyi, köszi előre is!

Ridingsoul szerkesztette 2017.12.06 20:01:25-kor.
2017.12.06 18:57:54 (103424.)
Andrei
(Ráckeve)
Egy elegant gyújtásos tapasztalat:
Átütött a gyújtótrafó, de már nagyon durván, egyhengerezett reggel éjjel meg este. A cinquecento 900 gyújtótrafója 1:1 ugyanaz, 6000 körül mérik, nekem Magneti Marellit sikerült vegyek egy sima autósboltban, Bárdiból rendelték. Tökéletes :)
2017.12.03 19:39:28 (103423.)
baz
(Budapest)

Előzmény: gbenyov @ 2017.12.02. 17:09:57


Szia! Engem érdekel!
skobal1@gmail.com
köszi
2017.12.02 19:14:58 (103422.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: gbenyov @ 2017.12.02. 17:09:57

Hello!
Próbáld meg itt: <126.hu>
2017.12.02 17:09:57 (103421.)
gbenyov
(Budapest 11.)
Hello P126-osok.
Nekem meg kellett válnom TŐLE, de itt maradt a szerszámkészlet, majd 40 évesen.
Bp. XI. ker.ben.
gbenyov(a)t-email.(magyarorszag)
2017.11.30 08:21:09 (103420.)
Gyuszi
(Bp.)

Előzmény: raver @ 2017.11.29. 23:59:16


Köszi :) akkor nem bántom.
2017.11.29 23:59:16 (103419.)
raver
(Pápa)

Előzmény: Gyuszi @ 2017.11.29. 22:09:29


Nem, nagyobbak.
2017.11.29 22:09:29 (103418.)
Gyuszi
(Bp.)
a 600-as blokkba belecsúsznak faragás nélkül a 650es hengerek?
2017.11.24 06:26:36 (103417.)
Dömi
(Veszprém)

Előzmény: Buster17 @ 2017.11.23. 20:19:10


A jó féle maff pofa a bárdinál kapható, lehet jobb áron van mint a bosch.
2017.11.23 20:19:10 (103416.)
Buster17
(Pilis)

Előzmény: Andrei @ 2017.11.23. 19:47:01


Na összeírtam pár márkát hogy kb mik közül lehet választani.

fékdob: bosch brembo vagy a bk-s "gyári"
lengéscsillapító: kayaba, kyb (ez ugyan az mint a kayaba?), monroe, magneti marelli
fékhenger: metelli, abs, trw, delphi
fékpofa: maff bosch textar
kerék csapágy: lengyel sárga dobozos, mgog, fag, skf, csapágybolt

Buster17 szerkesztette 2017.11.23 20:19:20-kor.
2017.11.23 19:47:01 (103415.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Buster17 @ 2017.11.23. 17:27:06


Fékpofa: Maff a kollágák által preferált márka, én LPR-t használok, többnyire gond nélkül.
Fékdob: Szerencsénkre a fékdob ugyanaz, mint a Fiat cinque vagy seicento fékdobja, úgyhogy rendelkezésre áll sokféle. Itt van választék.
Kerékcsapágy pedig típus és méret, akár csapágyboltból. Kínai fost nem kell venni, de mind jó lehet, ha jól rakja az ember össze.

Andrei szerkesztette 2017.11.23 19:47:38-kor.

Andrei szerkesztette 2017.11.23 19:47:49-kor.
2017.11.23 17:27:06 (103414.)
Buster17
(Pilis)
Hali!
Valaki megtudja mondani hogy lengéscsillapítóból, fékpofából, fékdobból, kerékcsapágyból, munkahengerekből milyen márkát érdemes venni?
2017.11.17 19:46:18 (103413.)
gyenis96
(pécs)
Üdv!
Valakinek tapasztalata Magneti Marelli lengéscsillapítokkal?
Mennyire minőségiek? Milyen tartósak? stb..?
2017.11.17 16:24:41 (103412.)
poczi
(Ózd)
Sziasztok!
Milyen méretű és márkájú gömfej kinyomó jó a kispókhoz.Vennék valami olcsóbbat.A kinyomókon mit jelentenek a számok(15.17...stb.)
Ti melyiket ajánljátok.Nézegettem pl a Yato-t.
2017.11.11 18:55:38 (103411.)
Olivér1227
(Ócsa)
Sziasztok!
Ezúton szeretnék segítséget kérni
Nem rég vásároltam egy kis polskit leállítottam a hét végén semmi gond nem volt később be akartam állni vele a kertbe és sajnos nem bírom sem üresbe sem hátramenetbe tenni 2 hete
jártam vele dolgozni semmi baja nem volt minden tökéletesen működött mi lehet a baja válaszotokat előre is köszönöm
2017.11.01 18:52:38 (103410.)
Polskis
(Jánossomorja)

Előzmény: Andrei @ 2017.11.01. 13:45:39


Köszi.
2017.11.01 13:45:39 (103409.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Polskis @ 2017.11.01. 13:31:43


Igen.
2017.11.01 13:31:43 (103408.)
Polskis
(Jánossomorja)
Sziasztok. Castrol 10w 40 olaj megfelelő választás kispolskiba?
2017.10.28 03:16:01 (103407.)
raver
(Pápa)

Előzmény: momo850r @ 2017.10.27. 17:01:13


A lpr nem annyira. A maff inkább.
2017.10.27 17:01:13 (103406.)
momo850r
(Balatonlelle)
Sziasztok!
Nektek melyik fék márka vált be a legjobban a Pókon?
Teljesítmény és élettartam szempontjából. Köszi a válaszokt! :)

momo850r szerkesztette 2017.10.27 17:01:29-kor.
2017.10.25 18:16:47 (103405.)
Andrei
(Ráckeve)
1300 km az összerakás óta, most először nyomatékkulccsal 45 Nm-re húztam le a hengerfejet és még nem kellett újrahúzni. Eddig volt, hogy 500 km-t sem ment az összerakástól 1-1 javítás után, pedig kézre bőven többnek éreztem, mint 45.
Mi lehet :)
2017.10.23 19:50:37 (103404.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.23. 18:30:02


Nem maradt el megcsináltam azt is.
2017.10.23 18:30:02 (103403.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.23. 16:15:48


Király
Dörzsárazás nem maradt el remélem.
2017.10.23 16:21:47 (103402.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.10.22. 23:18:12


Ahogy írod, nem egyszerű feladat. Sokat méregetek, gondolkodom hogy lenne a legjobb. Gyakorlatilag ahová a csövek kerültek és kerülni fognak új bodé kerül. Alul felül erősítés a talpak alatt 3-as lemez alul felül. Közben nézelődök a neten hátha találok valamit, aki tőlem jóval okosabb és esetleg már csinált ilyet. Igen lehet hogy nem pont polski 126p ből kellene csinálni. De ez van nekem közúton és szeretnék egy ilyet. A zsiguliból elég volt. Most ez van előtérben. Remélem sikerül, hanem akkor pedig jön majd más lehetőség. Amikor már alakul valami akkor természetesen jönnek a képek. Köszönöm a segítséget és a jó indulatot.
2017.10.23 16:15:48 (103401.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Megoldottam a feladatot. Sajnos semmilyen módon nem jött ki. Így az égetés módszerével tudtam csak kiszedni őket. Kicseréltem a függőcsapszeget és a szilenteket is. Köszönöm szépen a segítségeteket.
2017.10.23 10:47:34 (103400.)
CZsolti
(Békéscsaba)
Ha végképp nem megy másként, akkor a satus módszerrel próbáld meg kinyomatni a középső csövet. Ekkor a gumi is enged. Nekem legalábbis engedett.

Utána fémfűrészlappal óvatosan felhasítod a külső perselyt. Ezt megismétled a hasítással szemben is. Utána valóban az jön, amit Gyula is ír: csavarhúzóval megütni, lefeszegetni.

Nekem a segédirányító szilentek jöttek ki így. :)
2017.10.23 10:00:31 (103399.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 21:34:17


Ha van kilógó része a szilent fém házának, akkor érdemes lehet megütni csavarhúzóval. Gyengíti az összerohadt felületet.
2017.10.22 23:18:12 (103398.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 20:42:11



Akkor nem kis feladatot találták ki magadnak. :)
Viszont mindenképp elgondolkodnék azon hogy a polski e az a típus ami ezeket a változtatásokat elbírja e egy komolyabb karosszéria erősítés nélkül. Alapból is sok helyen hajlamos repedezni, egy ekkora többletet nem biztos hogy szeretni fog. Sajnos a bódé kialakítása sem egy egyszerű dolog, pl a csövezést sem tudod "normálisan" kikötni az első doblemez felső részéhez mert az kb egy vonalba esik a műszerfal vassal. Nagyon kell matekolni hogy a műszerfalnál hogyan vezesd el a keresztmerevítőt hogy abból még a doblemezt is meg tudd támasztani. Nem egyszerű feladat, de hajrá és azért tedd ide ki a végkifejletet. ;)
2017.10.22 21:34:17 (103397.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.22. 21:28:23


Holnap még megpróbálom valahogy kiszedni. Ha nem megy akkor jön az égetés. Köszönöm a segítséget

Fórum

Partnereink



 

Képek

  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Szerszámkészlet doboz sérülés
    gbenyov
  • Hirdetés
    Hirdetés

Hirdetés